02 november 2021

Voščilnica z Božično zvezdo


Voščilnica večplastna.
Cvetovi so izdelani iz foamirane pene, ter toplotno obdelani v cvet. Vsak cvet posebej sem narahlo pobarvala s pigmennt inkom, nato oa z mekol lepilom narahlo namazala ter posula z bleščicami.
Ko se je vse posušilo, stresla sem višek bleščic, ter cvet sestavila v celoto iz 4-ih delov in pestičev.
Osnova voščilnice je DL UK craft 225gsm, zraven pa je izdelana še darilna škatlica za voščilnico, okrašena v enakem stilu.
Lističe, ki so dodani sem izrezala s rezalno šablono sizzixa, št. 661597.
Papir, ki je na osnovi je od Lemoncrafta, napos pa od Nalepšega para.

Idejo za izdelavo sem dobila od kolegice ustvarjalke, ampak na podoben način

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Za lep dan

     osnova je Craft DK UK limited C6, bele barve          Črn karton sem izrezala z XXL Crealies šablono.        Sončnica je sestavljena iz...